Købs- og leveringsbetingelser

Minimumsordre

Minimumsordre 300 SEK inklusive moms.

International Orders! Vi leverer over hele verden med UPS! Vi accepterer kun forudbetalte internationale ordrer.

Priser

Alle priser er inklusive 25% moms.

Mulige betalingsmetoder:

- Postopkrævning

Gebyr: 50 SEK

Du handler via normal postopkrævning og betaler, når du henter varerne.

- Betaling forud

Gebyr: 0 SEK

Du indbetaler penge forud til vores svenske bankgirokontonr. Når du har sendt din ordre i kassen, får du vejledning på skærmen og pr. e-mail om, hvordan du skal bære dig ad. (Regn med ca. en dags leveringstid, hvis du vælger at betale forud.)

- Betaling med kreditkort

Gebyr: 0 SEK

Du betaler 100% sikkert med dit Visa-kort eller Mastercard via Certitrade / Euroline. Alle oplysninger er krypteret med SSL – 128 bit. Pengene reserveres på din konto og trækkes normalt inden for 24 timer efter, at du har afgivet din bestilling. Alle transaktioner gennemføres i overensstemmelse med den nye sikkerhedsstandard 3D-Secure.

- Payson

Gebyr: 0 SEK

Med Payson kan du betale med kontokort eller pr. netbank via et betalingslink, som vises, når der er afgivet bestilling. Der findes flere oplysninger om Payson på www.payson.se.

- Mod faktura

Gebyr: 35 SEK

Ved bestilling opgiver du navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, og hvilket/hvilke produkt/er bestillingen gælder. Desuden skal du opgive dit personnummer til brug for kreditkontrol. Vi sender produkterne pr. efterkrav med en betalingsfrist på 14 dage. Fakturaerne administreres af Kreditor Europe AB.

 

Leveringstid

Vi sender bestillinger som postpakke/brev/busfragt eller med den transportleverandør, du angiver. Normal leveringstid er ca. 3 dage. I højsæsonen kan den være længere.

Leveringsmåde

Vi påtager os intet økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser, som skyldes fragtvirksomheden.

Fragt

Fragtomkostningerne ved en bestilling debiteres efter den faktiske vægt. Det sker automatisk i netbutikken, og fragten angives i kassen. Prisen fastsættes efter postvæsenets takster for breve og pakker.

 

Reklamation og returret

Der er altid garanti på de produkter, du køber (1 år). Hvis man kan bevise, at der er fabrikationsfejl ved produkterne, får man altid nye dele; derimod omfatter garantien ikke skader, som skyldes slid. Du betaler selv returfragten.                                       Vi tilbagebetaler beløbet til den samme konto, som du brugte, da du bestilte.

Fortrydelsesret

Du har ifølge distanceaftalelovgivningen ret til at returnere bestilte, fejlfrie vare uden at angive nogen grund. Meddelelse herom skal gives så snart som muligt, dog senest inden for fjorten (14) dage efter varens modtagelse. (Gælder ikke ved specialfremskaffede varer.) Vi følger Konsumentverkets anbefalinger - se: Konsumentverket.se.

Beskadigede og uafhentede pakker

Hvis pakken er beskadiget, skal du straks anmelde det til postkontoret eller anden transportør og indgive skadesanmeldelse. Afhent ikke en beskadiget pakke! Hvis du ikke opdager skaden, før du har åbnet pakken, og skaden er af en sådan art, at den kan skyldes postvæsenets eller transportfirmaets håndtering, skal du kontakte dem og indgive en skadesanmeldelse. Hvis en eventuel tvist med postvæsenet eller transportfirmaet ikke kan afgøres, skal du kontakte os.

Hvis du har bestilt og ikke afhenter din forsendelse, inden den går retur til os (pakker efter ca. 1 md, breve efter 14 dg), fakturerer vi dig med 350 SEK for vores arbejde med håndtering af varerne.

Personuppgiftslagen

Dine personlige oplysninger behandles i overensstemmelse med de gældende bestemmelser i Dataskyddsförordningen (GDPR).

        
Produkter
Handle
Information
Kontakt os



 Öppettider:

 Vardagar 10-18

 Lördag   11-15

Pakkesporing
Fras referens:

FRAS Kolli-id:

FRAS Sändningsnummer: